Advies en diensten Delphy Digital

Speerpunt Delphy Digital: autonoom telen

Delphy Digital is als derde is geëindigd in de Autonomous Greenhouse Challenge. De uitdaging wordt voortgezet!

Delphy Digital

Team Delphy Digital is altijd beschikbaar voor onze klanten. Zeven dagen per week, 24 uur per dag. Voor al onze klanten hebben we Long Distance Support ontwikkeld om altijd onze hoge kwaliteit te kunnen garanderen.

Long Distance Support omvat de volgende elementen:

  1. Bedrijfsbezoeken door de consultant van Delphy
  2. Een directe internet lijn met de procescomputer van de klant;
  3. Wekelijkse rapporten en foto’s van de cliënt aan de expert en
  4. Wekelijks telefoonverkeer tussen onze expert en de klant, waarvan een verslag wordt gemaakt.

De experts van Delphy gebruiken Long Distance Support om de operationele processen van onze cliënten te monitoren en te ondersteunen, waar ook ter wereld. We houden scherp in de gaten of er aspecten zijn, die het proces voor een optimale opbrengst in de weg staan.